iklan berbayar

Wednesday 15 May 2013

IDA MEE UDANG SG.2

 
 

                                                  
 
Hah ini la kedai IDA MEE UDANG SG.2...Aku memang tiap-tiap tahun mesti akan singgah kat sini.Tak kira la sama ada tahun tersebut balik kampung Mr.Huby di Perak @ kampung aku kat Kedah.Kedai ni adalah salah satu kedai FAVORITE aku dan memang WAJIB untuk kami
singgah,kebetulan kakak aku tinggai kt sana.


 
 
Taraaaaa...ni la MEE UDANG aku order tuh!!RASA NYA MEMANG SANGAT SEDAPP weii!!Dengan udang yang segaq,kuahnya rasa-rasa masam,pedas,manis,semua rasa adalah pendek kata.Hgpa bole pilih sendiri nak udang besaq ka kecik ka..suka hati hgpa ja.Kami memang akan pilih udang saiz begini..baru terasa berbaloi la p kat sana,lagipun 1 tahun sekali kan!!Harga plakk ikut gram udang kalo tak silap kami..(Al maklum,aku tukang makan ja,yg tukang bayaq Mr.huby aku :)  TQ To My Beloved Huby,tahun ni kita p lagi nah!! Hehehe

 
 
Hahh ni plakk NASIK GORENG KETAM SPECIAL...Memang Wallahhhh!!!SEDAP TAK TERKATA.So kalo p sana memang aku order 2jenis ni tapi nasik ketam tu aku share la tak larat nak makan sampai 2 menu.Besa aku share dengan kak long @ Cinta Hati aku tuu...Penah jugak aku tapau kalo malam tu aku balik KL terus.So kalo p RNR aku dah ada NASI GORENG KETAM aku..Hehehe !! Tapi kan nak habaq rasa nya dah tak sedap la sebab kuah ketam tu dah campuq dengan nasi so nasik jadi kembang laaa...Then dah sejuk kan dok dalam Air-cond kereta..Better hgpa p makan puas-puas kat sana B4 nak balik KL @ kemana-mana tempat hgpa.


Nampaknya aku yang dok telan ayaq liur..La dok menghitung hari nak Raya,sebab leh p singgah kedai IDA MEE UDANG SG.2!!!Tak sabaq rasanya nak p sana...Huhuhu!!Kalo hgpa balik kampung @ jalan-jalan kat sana,p la singgah kedai IDA MEE UDANG SG.2 tu nah..Memang tak rugi,berbaloi-baloi.Confirm 2 pinggan hgpa makan..TATAA..



No comments:

Post a Comment