iklan berbayar

Wednesday 15 May 2013

MEE REBUS PAK DIN


                    
 
MEE REBUS PAK DIN ni di TELUK INTAN.Taraaaa...ini la rupa kedai MEE REBUS tuhh!Sangat KLASIKKK!!!pada aku laaa kannn... xtau la kot hgpa rasa sebaliknya,hehehe!Kalo hgpa xtau jalan nak p kedai ni,hgpa tanya ja depa2 kat jalan tu,depa mesti habaq kat hgpa tang mana kedai tuhh..Aku p sana pun tanya pengawal yang jaga MENARA CONDONG tuhh..Al-maklumla aku pun xtau jalan p kedai tuuu,huhuhu!




Hahh ni plakk SEJARAH HARGA MEE REBUS PAK DIN dari tahun 1962 sampai lani..Mula2 PAK Din niaga MEE REBUS tu dengan harga hanya dari 30sen untuk MEE O dan MEE TELUR plakk 40sen sepinggan..kalo bla Utara depa xsebut SEN tapi KUPANG ok.Tapi bukan kupang yang kita dok makan tuh nahh,heheheh!

Inilah MEE REBUS TELUR aku order tuhh....menarik dan tertarik kann3!Rasanya sangat sedapp!Mungkin sebab kuahnya adalah resipi turun menurun dari family depa.Ayaq plakk depa hanya ada 4jenis ja..Xpayahla hgpa nk ngebat ngorder ayaq bukan2.Kedai tu hanya ada ayaq

-Cincau rm1
-Laici rm1
-Sirap 80 kupang
-Limau 80 kupang


Gambar ni aku mik dari sudut nk masuk kedai PAK DIN...kedai ni sentiasa ada orang tau,xlengang la maksudnya.



So bila perut pun da kenyang aku pun berangkat ke Lokasi seterusnya...hehehe!







No comments:

Post a Comment