iklan berbayar

Wednesday 15 May 2013

Pau YIK MUN memang TERBAEKK !!


Salam sayang..Hi pa habaq semua..harap hgpa semua sihat dan gembira bersama family tersayang!
Aku just nak kongsi pasai JJCM aku..hehe!! Mana la tau kot2 hgpa nk p ktcna kan2...Yang pasti nya memang berbaloi-baloi rasa pau nya serta harga.Walaupun nun jauh di TANJUNG MALIM ,aku redah gak..dah kawan huby rekemen kata SANGAT SEDAP N LEMBUT pau YIK MUN ni!!Ternyata memang tak mengecewakan rata-rata aku tengok yang p makan sana mesti TAPAU bawak balik..hehe (termasuk aku la tu!



 
Hah nila rupa Frozen Pau YIK MUN

Aku paling suka makan inti kaya..memang KAYA dengan KAYA nya...Ngahahaha!!Home Made Resepi kata kan...yang penting HALAL.Harganya kalau tak salah RM17 untuk 10biji pau.

Kat sana ada macam-macam pilihan makanan n minuman hgpa pilih ja yang penting sediakan ONGKOS nya!!

No comments:

Post a Comment